21 de nov. 2013

Jugar amb caixes de cartró / Jugar con cajas de cartón.

A la Cuca li donem moltíssima importància a la imaginació, al joc simbòlic i a la psicomotricitat. No hi ha res que sigui més versàtil que una caixa de cartró. A la Cuca en tenim moltes i sempre que en trobem una "diferent" passa a formar part del nostre joc.

Els infants de la Cuca han descobert que les caixes es poden pintar per dins i per fora i en qualsevol posició, de moment les han pintades amb ceres i retoladors.

En la Cuca le damos muchísima importancia a la imaginación, al juego simbólico y a la psicomotricidad. No hay nada que sea más versátil que una caja de cartón. En la Cuca tenemos muchas y siempre que encontramos una "diferente" pasa a formar parte de nuestro juego.

Los niños y las niñas de la Cuca han descubierto que las cajas se pueden pintar por dentro y por fuera y en cualquier posición. De momento, han pintado cajas con ceras y rotuladores.





Les caixes són uns grans instruments de percussió

Las cajas son grandes instrumentos de percusión.

Un cop acabada la jam session es comenta amb els participants.

Una vez terminada la jam session se comenta con los participantes. 


Com que les caixes sempre estan presents a l'espai ens sorprenen sovint

Como que las cajas están siempre presentes en el espacio,  nos sorprenden a menudo.





També tenim una consideració especial per la psicomotricitat i les caixes son unes grans aliades! Serveixen per pujar-hi, saltar...

También tenemos una consideración especial por la psicomotricidad y las cajas son unas grandes aliadas. Se puede subir, saltar, trepar....




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...