La Cuca és...

La Cuca va néixer com a projecte personal, volia compartir el que fèiem a casa per divertir-nos, perquè a principis del 2012 el joc sensorial no era un tema massa conegut i encara menys aplicat a infants amb necessitats educatives especials. 

Les escoles bressol ja el començaven a fer servir però la rauxa s'acabava als 3 anys (sí ja se que hi havia honroses excepcions). El que va començar com a joc i investigació personal, es va convertir en un projecte professional quan va néixer el meu segon fill. Les escoles bressol que complien les meves expectatives estaven més que plenes i els grups de criança encara eren una idea emergent. 

La Cuca va ser durant dos anys i escaig un espai de criança. Allà hi va créixer el meu fill petit acompanyat de molts amics. Vàrem compartir grans experiències i ens vàrem enriquir mútuament. Les criatures es fan grans i l'espai de criança va tancar.  

Ara, doncs, La Cuca torna a l'inici, però no en solitari, la Demi també ha decidit obrir les portes de casa seva i mostrar totes les bogeries que se li acuden per als seus fills. Les edats... entre els 3 i els 8 anys.

La Cuca nació como proyecto personal, quería compartir lo que hacíamos en casa para divertirnos, porque a principios del 2012 el juego sensorial no era un tema demasiado conocido y, aun menos, aplicado a niños con necesidades educativas especiales. 

Las guarderías ya empezaban a usarlo pero el arrebato de locura terminaba a los 3 años (sí, ya se que había honrosas excepciones). Lo que empezó como juego e investigación personal se convirtió en un proyecto profesional cuando nació mi segundo hijo. Las guarderías que cumplían mis expectativas estaban más que saturadas y los grupos de crianza aun eran una idea emergente. 

La Cuca fue, durante dos años y pico, un espacio de crianza. Allí creció mi hijo pequeño acompañado de muchos amigos. Compartimos grandes experiencias y nos enriquecimos mutuamente. Los niños crecen y el espacio de crianza cerró.

 Ahora, pues, la Cuca vuelve a los orígenes, pero no en solitario, Demi también abrirá las puertas de su casa para mostrar todas las locuras que se le ocurren para sus hijos. Las edades... entre 3 y 8 años.

3 comentaris:

  1. Que ilusión me hace volver a tener noticias vuestras!. Valentina estuvo genial allí y es un gran proyecto. Un beso muy fuerte. Ana

    ResponElimina
  2. Hola, me gustaría hacer un voluntariado con vosotras.
    Mi mail es nuriagarciagiralt28@gmail.com.

    Gracias

    ResponElimina
  3. Hola, me gustaría hacer un voluntariado con vosotras.
    Mi mail es nuriagarciagiralt28@gmail.com.

    Gracias

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...